donderdag 3 januari 2008

1 jaar Bagger


één jaar "baggerbloggen", eigenlijk ging het best wel snel en is het een leuke bezigheid om interessante en mooie dingen op te sporen op het web. In de terugblik moet ik wel constateren dat de thematiek/interessegebieden die men als "set of rules" in de adolescentie aanmaakt onbewust toch altijd blijft doorschemeren, met zo nu en dan een kronkelspoortje, wat dan toch weer te herleiden is tot die thematiek. De 366 posts van afgelopen jaar geven dus een aardig inzicht in mijn pakweg 35 jaar oude "set of rules".



Jenny Holzer - truisms


video
superflex - Copyshop Delivers People
theartgalleryofknoxville


Resource of Art Quotations

2 reacties:

Anoniem zei

Ha Cees, ook de beste wensen. Het leuke van al die bloggers is toch dat ze allemaal een ander rugzakje bij zich hebben. Het valt mij op dat je kunst benadering en je muziekkeuze een bepaalde discrepantie vertonen, de song van de dag draai ik altijd met veel plezier. Ik hoop dat je nog lang doorgaat,
Kees

CE zei

Dag Kees, dank, weer bekontrek zag ik al.
Tja die discrepantie, over het algemeen poog ik toch wel de associatie met de post van die dag te houden, zoals vandaag bij het architectenduo Pezo Von Ellrichshausen was mijn eerste associatie de gele regenpakkies en het regenpak optreden van Thom Yorke op Pinkpop of Lowlands (herinner ik me niet zo goed). Bij Radiohead aangekomen viel de keuze al snel op Fake Plastic Trees welke ik min of meer uit hun architectonisch werk destilleerde. Andere dagen prevaleren mijn persoonlijk welbevinden en staat van zijn meer in de muziekkeuze, als mijn associatie vermogen me in de steek laat.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 License.